Jillian Michaels – kto je to a ako cvičí?

Posledná aktualizácia článku

Viete kto je Jillian Michaels?

jillian-2 (Kopírovat)

Tip pre Vás: Hľadáte vhodné riešenie na boj s nadbytočnými kilami? Chcete niečo, čomu môžete dôverovať a vďaka čomu môžete redukovať svoju váhu? Získajte všetky potrebné informácie a pozrite si naše hodnotenie produktov na chudnutie. Viac informácií nájdete tu…

Jillian Michaels, vlastným menom Jillian Leigh McKarus sa narodila 12. februára 1974. Je to Američanka žijúca v Los Angeles, ktorá má jediný cieľ, chce aby sa spolu s ňou hýbal celý svet. Táto pôvabná, sexi žena sa preslávila tým, že natočila niekoľko programov na cvičenie, vydala niekoľko kníh o tom ako schudnúť a byť fit a pomohla schudnúť miliónom žien.

Ak si myslíte, že bola vždy taká úspešná a jej telo bolo odjakživa také krásne, mýlite sa. Pokým prišla tam kde je teraz, musela veľa bojovať a dosť si toho pretrpieť.

Čo ju motivovalo?

Jillian ako 12 ročné dievčatko zažilo rozvod svojich rodičov. Po rozvode pribrala na 80 kg a pri svojej výške 150 cm nevyzerala najlepšie. Okrem zle znášaného rozvodu svojich rodičov, prežívala aj posmešky a nemiestne narážky spolužiakov na jej postavu. Bola frustrovaná, znechutená, drzá a večne nahnevaná. Už keď toho bolo na ňu priveľa a nepomáhali ani sedenia u psychológa, prihlásila sa na bojové umenie, kde ako 14 ročná prerazila jediným kopom dve dosky a dokonca, získala čierny pás. Ako 17 ročnú ju matka, u ktorej po rozvode zostala, vyhodila z domu. Dôvodom tejto hroznej udalosti boli neustále hádky medzi ňou a matkou, no tento nepríjemný okamih jej zmenil život. Šport milovala a šport miloval ju. Dokazovalo to aj to, že už ako 17 ročná získala certifikát osobnej trénerky vo fitness a v roku 2002 otvára svoje vlastné fitness centrum, vydáva niekoľko kníh a videohier, má svoju vlastnú show a celý svet miluje jej videá s cvičeniami.

Michaels_kid_last (Kopírovat)

Jillian Michaels dnes meria 159 cm a váži 53 kg. So svojou lezbickou priateľkou má 2 deti, miluje motorky a cvičeniu sa venuje 4 krát do týždňa. Cvičenie kombinuje, cvičí jogu, spinning, kardio cvičenia, posilňuje a z celej duše nenávidí športy, ktoré pozostávajú z nekonečného vykonávania toho istého pohybového úkonu (napr. beh). Pre značku K-Swiss navrhla rad športového oblečenia. To, že ich navrhla práve ona zistíte podľa loga orla a nápisu FLY, čo značí slobodu. Miluje, keď jej pri cvičení hrá hudba. Najčastejšie počúva nejaké rockové veci, ktoré ju nútia hýbať sa. Na upokojenie používa piesne od kapely Coldplay.

Prečo chcú všetci Jillian Michaels?

Jillian je dnes najžiadanejšou fitness trénerkou, ktorá sa športu venuje už 20 rokov a ktorá pomohla schudnúť už miliónom ľudí. Okrem toho kedysi pracovala ako fyzioterapeutka, teda vie ako telo človeka funguje a koniec koncov je držiteľkou najprestížnejších tréningových certifikátov.

jillian-michaels-cover-jumping (Kopírovat)

Michaels je tvrdá, ale s veľkým srdcom

Jillian je nemilosrdná trénerka, ktorá vám nedovolí v tréningu oddychovať, ktorá vám nedovolí prestať a ktorá vám nedovolí vzdať sa. Napriek tomu, je to človek s veľkým srdcom. Popri svojej rodine a cvičeniu sa venuje aj niekoľkým charitatívnym projektom. Tým prvým je organizácia na výskum rakoviny prsníka, ktorú Jill zastupuje a druhým je projekt s názvom Boj s detskou obezitou v USA. Jillian si veľmi váži aj svojich fanúšikov, ktorým dennodenne odpisuje na maily, dokonca okrem vlastnej show s názvom Maximize Your life má aj vlastnú mobilnú aplikáciu, prostredníctvom ktorej sa venuje svojim fanúšikom.

Populárne cvičenia od Jillian

Prečo sú cvičenia od Jillian také populárne? Možno práve preto, že množstvo žien, ktoré sa do boja s nadváhou pustili práve s Jillian, už po týždni uvideli prvé výsledky. Nejde však o žiadny aerobik, ale o vysoko intenzívne tréningy, s ktorými majú častokrát problém aj športovci. Najpopulárnejšie cvičenie je 30 Day Shred, ktoré je aj štartovacím cvičením pre ďalšie cvičenia. Jillian v každom zo svojich cvičení strieda tri okruhy cvičenia a to kardio cvičenie, silový tréning a posilňovanie brušných svalov. Táto vysoko intenzívna kombinácia vám zaručí spaľovanie tuku ešte aj 20 minút po tréningu.

Jillian Michaels Level 1

Jlillian Michaels 30 Day Shred Level 1 predstavuje cvičenie, ktoré je dostupné aj na internete. Ide o 20 minútovú fyzickú aktivitu, ktorú by ste mali praktizovať 10 dní, pričom nasledujúcich 10 dní postupujete na náročnejšie cvičenie Level 2 a nakoniec posledných 10 dní predstavuje vrchol v podobe Level 3.

Ide o kombináciu kardio a silových cvikov, pri ktorých zapájate svalstvo celého tela. Pre začiatočníkov môže byť toto cvičenie spočiatku náročné, avšak recenzie a skúsenosti vravi o pozitívnych výsledkoch. Stačí iba vytrvať. Možno vás poteší aj to, že toto cvičenie vám denne nezaberie viac ako 20 minút. Každý z nás si predsa túto chviľku v priebehu dňa dokáže nájsť a ak ju investujete do fyzickej aktivity, bonusom budú vyplavené endorfíny a pocity radosti.

Vrhnite sa do 30-dňovej výzvy už dnes!

Jillian Michaels Level 2

Ako sme už vyššie spomínali, Jillian Michaels 30 Day Shred Level 2 predstavuje druhé štádium 30-dňovej výzvy. Ide o náročnejšie cviky ako tie, ktoré sú v časti Level 1, avšak vaše telo si postupne zvyke a odmení sa vám dosiahnutými výsledkami.

V týchto cvičeniach Jillian Michaels necvičí sama, má pri sebe dve kolegyne, pričom jedna z nich predvádza cviky v ľahšej forme (pre tých, ktorí až tak nevládzu) a druhá zas naopak prezentuje náročnejšiu formu cviku (pre tých, ktorí si trúfajú na väčšiu záťaž). Opäť ide v podstate o kombináciu kardio cvičení so silovým tréningom, pričom po 20 minútach tohto cvičenia z vás bude tiecť. Ak vytrváte a zvládnete 10 dní v podobe Level 2, môete sa vrhnúť na poslednú fázu, ktorou je Level 3.

Jillian Michaels Body revolution

Ak ste úspešne absolvovali 30 dňovú výzvu v podobe Jillian Michaels 30 Day Shred a teraz neviete, čo ďalej, vhodným nasledovným krokom je vrhnúť sa na Jillian Michaels Body Revolution. Ide o program cviční, ktorý vám vyplní voľný čas až po dobu 3 mesiacov. Body Revolution pozostáva z organizovaného cvičenia takmer každý deň, pričom v nedeľu (alebo iný deň v týždni) by ste mali oddychovať.

Na každý deň máte určené jedno cvičenie – kardio alebo silové cvičenie. Váš týždeň sa teda skladá zo 4 dní, kedy máte silový tréning a zvyšné dva dni vypĺňa spomínané kardio. Necvičíte stále tie isté cviky, počas 13 týždňov si prejdete od tých jednoduchších až po tie náročnejšie verzie kardi a silových cvikov. Vystriedate si 3 verzie kardia a až 12 verzií silových tréningov. Bude to drina, ale verte, že to bude stáť za to.

Slávne výroky Jillian Michaels

„Prečo si vyberáš zlyhanie, keď úspech je voľbou?“

„Zlý deň pre tvoje ego je skvelý deň pre tvoju dušu“

„Mať právo na šťastie znamená mať právo si na to zarobiť, nie mať to, dostať to bez akejkoľvek námahy z vašej strany.“

Otázky na Jillian

S akými cvikmi od Jillian Michaels začať?

Ak zvažujete, že začnete aktívne cvičiť s Jillian Michaels, na úvod by ste určite mali zvoliť 30 Day Shred. Ide o 30 dní aktívneho pohybu, ktorý vám zaberie denne iba 20 minút. 3 fázy po 10 dní vám prinesú optimálnu kombináciu kardia a silových cvikov.

Aké sú recenzie na cvičenia od Jillian?

Mnoho ľudí si cvičenia od Jillian pochvaľujú a už po prvých 30 dňoch boli údajne výsledky viditeľné. Samozrejme, prispeje k tomu aj vyvážená strava bohatá na živiny a vitamíny. Cviky od Jillian vám prinesú litre potu, skvelé pocity a hlavne výsledky.

Trpíte nadváhou, ste často hladný a neviete schudnúť? Fykotín je skvelé riešenie na podporu chudnutia a udržiavanie štíhlej postavy.

Aké má Jillian programy cvičení?

Ak by sme mali vymenovať všetky programi, ktoré Jillian Michaels doposiaľ vydala, písali by sme veľmi dlho. Zoznam je dostupný na internete a jednoducho ho dohľadáte. Najznámejšie programy sú 30 Day Shred, Body Revolution a 6 Week 6 Pack.

Aktuálne skóre
[Celkovol: 0 Priemerne: 0]

Vyjadrite svoj názor

Leave a reply