Ako schudnúť rýchlo? tieto tipy vám pomôžu

Ako je možné rýchlo schudnúť?

ako rýchlo schudnúť

Titulok je možno trochu premrštený, ale istým spôsobom sa dá schudnúť behom pár dní zaujímavý počet kilov. Autom tohto článku schudol prostredníctom stravovania 5:2 (samozrejme s pozmeneným pomerom) za 7 dní 6 kilogramov. A za celý mesiac to bolo 14 kilogramov.

Tip pre Vás: Hľadáte vhodné riešenie na boj s nadbytočnými kilami? Chcete niečo, čomu môžete dôverovať a vďaka čomu môžete redukovať svoju váhu? Získajte všetky potrebné informácie a pozrite si naše hodnotenie produktov na chudnutie. Viac informácií nájdete tu…

Každý chceme schudnúť rýchlo a efektívne. Nie vždy je to však také jednoduché. Prečítajte si pár trikov ako na to.

Príprava na rýchle chudnutie

Rýchle chudnutie nie je len o tom, ako to na prvý pohľad môže vyzerať. Každý z nás si predstaví svoju vysnívanú postavu v krátkom časovom horizonte. Takáto ,,ružová” však realita nie je. Ak ste sa rozhodli rýchlo schudnúť, mali by ste si byť vedomí toho, čo všetko také rýchle chudnutie vlastne obnáša. Základom všetkého je pevná vôľa a pri rýchlom chudnutí to platí dvojnásobne. Vedzte, že to nebude také jednoduché a pripravte sa na to, že častokrát budete musieť potláčať vaše prirodzené ,,ja”.

Taktiež prízvukujeme na postupné zavedenie ,,režimu na chudnutie”, keďže radikálny skok do neznámy by mohol byť nebezpečný pre váš organizmus. Pripravte seba a svoje telo fyzicky i psychicky na nastávajúci nový zdravý režim, ak chcete dosiahnuť viditeľné výsledky. Šibnutím prútika si vaše telo na nový režim nezvykne. Uvidíte, že pri postupnom prechádzaní do zdravého životného štýlu to bude oveľa jednoduchšie a postupne sa pre vás nový štýl stane prirodzeným.

Základom je strava

Hlavným základovým kameňom, na ktorom treba pri rýchlom chudnutí stavať, je strava a návyky s ňou spojené. To, čo prijímame do nášho organizmu (hlavne strava) ovplyvňuje do veľkej miery to, ako vyzerá naše telo. Dbajte preto pri rýchlom chudnutí na zdravú stravu obsahujúcu potraviny, ktoré sú zodpovedné za spaľovanie tukov, odburávanie kalórií a zrýchľovanie metabolizmu.

Zaveďte si zoznam potravín, ktoré budete vo vašej strave bežne konzumovať a držte sa ho. Nechajte si vypracovať jedálniček so spomínanými potravinami odborníkom v oblasti výživy, aby ste sa vyhli extrémom, ktoré môžu mať na organizmus aj negatívny vplyv.

Skúste diétu 5:2 v drastickej forme

Rýchle chudnutie, ktoré sa údajne dostavilo aj u viacerých celebrít. To je diéta 5:2, ktorá predstavuje jednu z najpopulárnejších diét na svete. Vedieť by ste mali však pred tým ako sa do nej pustíte to, v čom táto diéta vlastne spočíva. Predstavte si 5 obyčajných dní, počas ktorých sa stravujete tak, ako doteraz. Vaše telo má tak kalorický príjem, na ktorý je zvyknuté. Nič špeciálne však? Možno sa pýtate, v čom spočíva ten háčik.

Áno, uhádli ste správne, ide o ďalšie 2 dni, ktoré dopĺňajú týždeň. Počas týchto dní si má človek odoprieť a pôstiť sa. Nezáleží na tom, či si zvolíte dva dni, ktoré nasledujú po sebe alebo dva náhodné dni z týždňa. Dôležité je dodržať zásadu neprijať počas týchto dvoch dní viac ako 500 kcal denne. Len tak pre predstavu, minimálny odporúčaný kalorický príjem za deň predstavuje 1000 kcal, čo je až dvojnásobok spomínanej hodnoty. Posúďte teda sami, či je táto diéta pre vás tá vhodná.

Tento typ diéty sľubuje až schudnutie 6 kg za týždeň.

Silový verzus kardio tréning

Ak si kladiete otázku, ktorý z týchto dvoch tréningov vám pomôže schudnúť rýchlejšie, tak odpoveď je jednoznačná. Ak je vaším cieľom zníženie telesnej hmotnosti, určite by ste sa vo svojom voľnom čase mali venovať kardio tréningu. Kardio cvičenia sú vhodné aj pre tých, ktorí sa oblasti športu až tak nerozumejú ide v podstate o cviky, ktoré nielen nakopnú váš krvný obeh a kondičku, ale tiež pomáhajú spaľovaniu tukov. Ide o športy, ako je napríklad beh, bicyklovanie, rýchla chôdza či jumping, a zvládnu ich aj úplní laici v oblast cvičenia vzhľadom na to, že sa nejedná o fyzicky a technicky náročné cviky.

Ak na druhej strane preferujete silové tréningy, ktoré sú prioritne určené na zvyšovanie fyzickej sily a nárast svalovej hmoty, riešenie sa nájde aj pre vás. Kardio sa dá v podstate spraviť aj z týchto cvikov, pričom by ste sa mali zamerať na menšiu fyzickú záťaž a na viac opakovaní. Jedinou nevýhodou je to, že pri takýchto cvikoch zväčša nezapájate celé telo ako napríklad pri behu. Každopádne, ideálnou voľbou je klasické kardio, pričom ho kľudne môžete kombinovať aj so silovými cvikmi.

Ktoré športy sú najefektívnejšie?

Ako sme už v predošlom adpise spomínali, mali by ste sa zamerať najmä na kardio cviky, spomedzi ktorých sú najbežnejšími bojovníkmi proti nadbytočným kilám nasledovné:

  • beh
  • cyklistika
  • jumping
  • cvičenie na stepperi
  • rýchla chôdza
  • plávanie
  • bežecké lyžovanie
  • tanec
  • loptové hry

Dostatok tekutín

Pri efektívnom a rýchlom chudnutí by ste nemali zabúdať ani na správny pitný režim, ktorý by mala tvoriť hlavne čistá voda, prípadne minerálna voda. Vylúčte zo svojho jedálnička sladené nápoje, ktoré obsahujú samý cukor a zbytočné kalórie. Dbajte na to, aby ste počas dňa prijali aspoň 2 litre vody, pričom by ste toto množstvo nemali vypiť nárazovo, ale mali by ste si ho rozdeliť do pravidelných dávok.

V prípade, že sa u vás prebudí pokušenie zjesť nejakú sladkosť, prípadne iné nie až tak vhodné potraviny na zhodenie kíl, siahnite po pohári vody a uvidíte, že chuť na maškrtu sa stratí. Takto bude chudnutie jednoduchšie.

So spánkom sa chudne rýchlo

Pochybujete o tomto tvrdení? Dovoľte nám, aby sme v nasledujúcich vetách vaše pochybnosti zamietli pod koberec. Predstavte si človeka, ktorý spí 5 hodín denne, zostáva mu zvyšných 19 hodín, ktoré predstavujú čas, počas ktorého ho neustále láka jedlo. Oproti človeku, ktorý spí 8 hodín, je tento čas o 3 hodiny dlhší. Pri tomto argumente však nekončíme.

Je vedecky dokázané, že nevyspatí ľudia majú zvýšenú chuť do jedla a k tomu všetkému únava a vyčerpanie spôsobujú, že nevyspatý človek má omnoho menej pevnú vôľu než ten, ktorý je vyspatý. Predstavte si, že ste spali len pár hodín. Ste úplne unavení a máte pocit akéhosi merneho utrpenia. Toto ,,utrpenie” v podobe pocitu vyčerpania si chcete kompenzovať napríklad aj nejakou tou maškrtou. Dáva vám to logiku? Myslíme si, že by sa dalo nájsť mnoho argumentov, ktoré potvrdzujú, že ľudia, ktorí spia dostatočne, chudnú efektívnejšie a teda aj rýchlejšie.

Eliminujte stres

Stres je zabijakom dnešnej doby a ako sa zvykne hovoriť – všetko spolu súvisí. Inak to nie je ani s chudnutím a stresom, keďže je všeobecne známe, že stres môže vo výraznej miere ovplyvniť nárast či úbytok telesnej hmotnosti človeka. Stres môže zapríčiniť nadmernú chuť do jedla a tiež problémy súvisiace so spánkom, čo opäť vedie len k neschopnosti zhodiť kilá. Vedzte, že ak žijete život plný stresu, chudnutie a udržanie si zdravej postavy pre vás nebude najľahšie. Vyčleňte si počas dňa chvíľku pre seba a doprajte si stopercentný relax a chvíľku uvoľnenia.

Doplnky výživy

Pri rýchlom chudnutí môžu byť nápomocné aj výživové doplnky, ktoré podporujú hlavne spaľovanie tukov. Okrem iného napomáhajú takéto doplnky stravy aj zmierňovaniu chuti na jedlo, zrýchľovaniu metabolizmu a hlavne efektívnebu odbúravaniu kalórií. Mnohé doplnky stravy obsahuujú najmä prírodné látky, vitamíny či minerály. Ide teda o výlučne prírodné zloženie, čo predstavuje obrovskú výhodu. Vášmu telu tieto doplnky nielen pomôžu zhodiť kilá, ale taktiež môžu byť užitočné v rôznych oblastiach zdravia.

Ak chcete, aby vaše chudnutie bolo efektívnejšie, určite vyskúšajte niektorý z výživových doplnkov určených na odbúravanie tukov. Trh s doplnkami stravy ponúka širokú škálu produktov, spomedzi ktorých si jednoznačne vyberiete ten ideálny pre vás.

Sladkosti vymeňme za ovocie

Sladkosti obsahujú príliš veľa cukru, ktoré dostávame do nášho tela. Miesto cukrov, ktoré dodávajú len krátkodobú energiu, si dajme kúsok ovocia, ktorý nás vzpruží na oveľa dlhšiu dobu.

Ako schudnúť rýchlo pár kíl?

Ak premýšlate, ako schudnúť rýchlo tak schudnúť pár kíl nie je také náročné. Stačí, ak obmedzíme našu stravu, nezdravé jedlá vymeníme za zdravé s väčším obsahom vitamínov a vlákniny. Nesmieme vynechať ani príjem ovocia a zeleniny. Nezabúdajme ani na dodržiavanie pitného režimu, ideálne náš smäd uhasíme vodou alebo čerstvými šťavami.

Pridáme pár cvikov denne, či už brušáky, skracovačky alebo plank. Občas si ideme zabehnúť, zaplávať alebo sa spolu s rodinou vyberieme na turistiku či len na obyčajnú prechádzku po parku.

Samozrejme, že sladkosti nemusíme obmedziť úplne. Malá dávka nám nezaškodí, len treba obmedziť veľkí prínos cukrov do nášho tela. Slaným jedlám sa treba tiež viac vyhýbať.

Ako rýchlo schudnúť viac ako 10 kíl?

Pri chudnutí viac ako 10 kíl platí pravidlo pomaly ďalej zájdeš. Potrebujeme mať správny cieľ a plán na chudnutie. Nesmieme to po pár dňoch vzdať, naopak musíme sa povzbudzovať a chudnutie pre nás bude odmena.

Najdôležitejší krok je začať. Pokiaľ budeme chudnutie stále odkladať na ďalší a ďalší deň, nikdy neschudneme. Začnite ešte dnes, nie o týždeň, nie o mesiac.

Vhodná strava a pohyb sú základom. Zdravá strava má pri chudnutí úspešnosť 60 až 80%. Športovanie a cvičenie 50 až 60%. Samozrejme, nestačí len sa zdravo stravovať alebo len športovať. Všetko treba prispôsobiť a treba do toho zapojiť naozaj všetko, aby ste si už nemuseli klásť otázku ako schudnúť rýchlo.

Stačí iba jednoducho CHCIEŤ a s pevnou vôľou a troškou disciplíny budete žať plody svojej snahy hneď prvé týždne. Náročný nie je proces chudnutia, ale snaha neprestávať cvičiť a zdravo sa stravovať. Preto sa nevzdávajte! Ak ste však netrpezlivý, vyskúšajte diétu 5:2

Časté otázky

Ako sa dá rýchlo schudnúť?

Rýchle chudnutie v prvom rade nie je zdravé a práve preto by ste sa radikálnym spôsobom zhodenia kíl mali vyhnúť. Ak však hľadáte efektívne spôsoby chudnutia, určite by ste mali zvážiť úpravu jedálnička a pravidelnú fyzickú aktivitu.

Ako rýchlo schudnúť z brucha?

Ak hľadáte spôsob ako schudnúť z brucha, mali by ste v prvom rade začať od vašej stravy. Spýtajte sa sami seba, či nekonzumujete príliš veľa sladkostí, nezdravých a mastných jedál. Zahrňte do vašej stravy potraviny ako grepfruit, chilli, strukoviny, mliečne výrobky a zelený čaj. Samozrejme, ak to skombinujete s cvičením, dosiahnete omnoho efektívnejšie spaľovanie brušných tukov.

Trpíte nadváhou, ste často hladný a neviete schudnúť? Fykotín je skvelé riešenie na podporu chudnutia a udržiavanie štíhlej postavy.

Dá sa schudnúť za 3 dni?

Otázky tohto typu nie sú vôbec namieste, nakoľko radikálne chudnutie v priebehu niekoľkých dní nie je vôbec prospešné pre ľudský organizmus. Buďte preto rozumní a zvoľte si prirodzený postup k dosiahnutiu vysnívanej postavy. Nasaďte si do svojho režimu pevný harmonogram a optimalizujte svoj jedálniček. Hovoríme však o dlhodobej a kontinuálnej zmene, ktorú by ste mali do svojho života aplikovať. Žiadne chudnutie za 3 dni nebude trvať večne a môžete si ním iba ublížiť.

Aktuálne skóre
[Celkovol: 0 Priemerne: 0]

Vyjadrite svoj názor

Leave a reply